
شرکت هاورزش های الکترونیک
Eyedentity Entertainment برند ای-اسپرتز کره ای ۴۵ میلیون دلاری را معرفی می کند
Eyedentity Entertainment ناشر بازی کره ای و سازنده MMORPG معروف و پرطرفدار Dragon Nest اعلام کرد که برای برند جدید ای-اسپرتز خود مبلغ ۴۵ میلیون دلار معادل ۵۰ میلیارد ون کره اختصاص داده است.
در کنفرانس خبری، مدیرعامل Eyedentity آقای گو هایپبن درباره این سرمایه گذاری گفت: ما سرمایه گذاری خود را در ای-اسپرتز گسترش داده و مبلغ ۵۰ میلیارد ون کره در این صنعت خواهیم ریخت. ما قصد ساخت استادیوم های جدید ای-اسپرتز، و گرفتن تیم ها و بازیکنان حرفه ای بیشتری را داریم.
WEGL در نظر دارد ۴ نوع مختلف رویدادهای ای-اسپرتز را میزبانی کند که در حال حاضرPremier ،Game Star ،Super Fight و Nations نام دارند.
WEGL در نظر دارد ۴ نوع مختلف رویدادهای ای-اسپرتز را میزبانی کند که در حال حاضرPremier ،Game Star ،Super Fight و Nations نام دارند.بهاره مسعودی
در حالیکه Premier و Nations رویدادهای استاندارد رقابتی خواهند بود، دو تای دیگر برنامه ای خاص شبیه ریلیتی شوهای مرسوم برای رشته ای-اسپرتز و طرفداران آن خواهد بود.
Gamestar یک شو سبک بازی های نجات خواهد بود که قبلا نمونه ای امریکایی و کنسل شده آن تحت نام WCG Ultimate Gamer وجود داشت و SuperFight هم برنامه ای گسترده تر با محوریت رقابت و گرفتن عناوین مشابه Ultimate Fighting Championship خواهد بود.
WEGL امیدوار است که خیلی زود در چین شعبی ایجاد کند تا ارتباط تازه ای از این طریق در منطقه ایجاد کند، ارتباطی که زیر سایه روابط امریکا-کره سالیان سال است که سرد و بی روح دنبال می شود.
با توجه با آمار Eyedentity، کره جنوبی و چین به تنهایی ۲۳% بازار جهانی ورزش های الکترونیک را در دست دارند. و این واقعیت عریانی است که این بازار در اختیار کره جنوبی در سالیان اخیر توسط چین به سرقت رفته است و امروزه سهم چین از این بازار نو ظهور بسیار بیشتر است.
[/padding]
فارق از اندیشه و خواست Eyedentity، آنها معتقدند یک اتحاد آسیایی ای-اسپرتز می تواند سهم هر دو کشور را در بازار ورزش های الکترونیک جهان افزایش دهد و این دلیل سرمایه گذاری هنگفت آنها در این عرصه می باشد.